ВІДНОВЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ  БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ

Не зважаючи на  агресію російських окупантів,  заклади дошкільної освіти продовжують надавати освітні послуги дітям. Задля безпеки всіх учасників освітнього процесу частина дитячих садочків не працює. Та є заклади, які почали працювати у звичному режимі або використовуючи дистанційну форму роботи з дітьми та батьками.

 Вивчивши потреби у відновлені освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в сільських, селищних та міських радах Білгород-Дністровського району та можливості забезпечення максимальної безпеки учасників освітнього процесу  під час роботи закладу, з урахуванням безпекової ситуації, розпочали свою діяльність в звичайному режимі наступні дитячі садочки,  а саме:

Білгород-Дністровська міська рада в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 3 «Дзвіночок»  з 04.04. 2022р.  із функціонуванням 3 різновікових   груп  (57 дітей) та  в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 4 «Веселка» з 11.04. 2022 р. із функціонуванням 2 різновікових   груп  (25 дітей) – з  12 годинним робочим днем. 

Кароліно – Бугазька сільська  рада в ЗДО (ясла-садок) «Сонечко» 1 різновікова дитяча група  з 11.04. 2022р.  (10 дітей) та на базі Затоківського ЗЗСО – 1 група (9 дітей) – з 4 годинним робочим днем.

Саратська селищна рада  з 11.04. 2022р. в Михайлівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів з дошкільним підрозділом-1 різновікова група  (10 дітей)  та в Новоселівському ЗДО (ясла – садок)-2 групи (36 дітей)  з 9 годинним робочим днем. 

 Успенівська сільська рада  з 18 квітня 2022 року в Успенівському ЗДО  1 старша  група   (12 дітей) з 2,5 годинним робочим днем.

Міністерством освіти і науки України розроблено Рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні

Документ містить інформацію про організацію освітнього процесу в закладах дошкільної освіти, план та алгоритм дій в умовах воєнного стану для засновників, керівників і педагогічних працівників цих закладів, а також корисні посилання, які допоможуть організувати діяльність, яка  сприятиме всебічному розвитку, психологічній стабільності  та вихованню дітей раннього та дошкільного віку в домашніх умовах та під час використання дистанційних і змішаних форм освітнього процесу.

Перейти до вмісту