У Києві підбили перші підсумки урядової інформаційної кампанії EUКраїна

10 лютого 2022 року відбулася конференція державних органів влади «Комунікаційна кампанія EUКраїна: звіт та аналіз» по перших результатах урядової інформаційної кампанії EUКраїна, яка розкриває практичний зміст євроінтеграції і ті переваги та можливості, що з’являються в житті українців завдяки інтеграції нашої країни до ЄС.

Під час заходу учасники обмінялися досвідом реалізації інформаційної кампанії, продемонстрували досягнення в межах кампанії, а також окреслили подальші кроки.

Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольга Стефанішина подякувала присутнім за активну участь у реалізації інформаційної кампанії, відзначила позитивну динаміку кампанії, а також закцентувала на необхідності продовження роботи з інформування населення про євроінтеграційні успіхи України.

«EUKраїна стала наймасштабнішою урядовою комунікаційною кампанією з євроінтеграції в Україні. Завдяки скоординованій роботі близько 40 державних органів комунікація євроінтеграції, зміст і усвідомлення громадянами цінностей ЄС набуває особливого значення. За два роки кампанії суттєво збільшилась підтримка громадянами євроінтеграційного курсу України. Це говорить про підвищення ступеня обізнаності суспільства щодо євроінтеграції», – зазначила Ольга Стефанішина.

За словами Міністра культури та інформаційної політики Олександра Ткаченко кампанія стала важливою частиною розбудови внутрішньої стійкості, що дозволяє в умовах безпекових викликів нарощувати підтримку євроінтеграційного курсу України.

«За даними КМІС близько 36 відсотків населення обізнані щодо кампанії. Також збільшується відсоток тих, хто готовий долучитись до її реалізації. Це важливо, адже учасники EUКраїна беруть участь в роботі, яка підтверджує європейський вибір України, цементує нашу спрямованість до Європи та фактично протистоїть Російській дезінформації. Це частина процесу гібридної війни», – зазначив Олександр Ткаченко.

Заступник Голови Представництва ЄС в Україні Ремі Дюфло наголосив, що ЄС високо цінує зусилля Уряду України щодо комунікації євроінтеграції в Україні, а також ту увагу, що приділяється демократичним цінностям та демонстрації змін в Україні на конкретних прикладах.

«Кампанія EUКраїна зробила вагомий внесок у покращення сприйняття громадянами євроінтеграції України та Угоди про асоціацію. Соціологічні опитування показують, що частка людей, які висловлюють підтримку євроінтеграції протягом минулого року зросла до 60%. Третина респондентів готові просувати комунікацію щодо євроінтеграційних реформ України. Результати не можуть не вражати. Близько 11 млн людей охоплено завдяки цифровій рекламі в інтернеті, 15 млн побачили тематичні ролики на національному телебаченні та ще понад 7 млн почули про EUКраїна на радіо. Ця кампанія гарний приклад системного підходу до державних комунікацій», – наголосив Заступник Голови Представництва ЄС в Україні Ремі Дюфло.

На заході відмітили ключові здобутки кампанії:

  • охоплено близько 11 млн унікальних контактів завдяки діджитал частині кампанії, що проводилася за підтримки проєкту ЄС Association4U;
  • завдяки етапу всеукраїнської державної кампанії, яку імплементувало Держкомтелерадіо, охоплено більше 15 млн українців;
  • 36 % громадян бачили або чули про кампанію EUKраїна, найбільше – на Півдні (40%) і Сході (36%);
  • на 8% людей більше почали помічати інформацію про євроінтеграцію;

Також під час конференції найактивніші державні органи – учасники кампанії були нагороджені «Зіркою EUKраїна». Серед переможців: Державна служба якості освіти, Державна митна служба, Укравтодор (Державне агентство автомобільних доріг України), Державне космічне агентство, Міністерство внутрішніх справ, Міністерство розвитку громад та територій, Запорізька ОДА, а особливу відзнаку за найактивнішу участь в кампанії отримало Міністерство юстиції. Нагадаємо, у травні 2021 року таку нагороду отримали Сумська ОДА, Державна авіаційна служба та Міністерство юстиції.

Учасники заходу закликали консолідувати ще більше зусиль для просування європейських цінностей в суспільстві.

Повний звіт результатів кампанії, які були реалізовані під час кампанії EUКраїна – на Євроінтеграційному порталі.

Переглянути трансляцію презентації можна за посиланням.

Довідково

У заході взяли участь представники Уряду України, представники ЄС та проектів ЄС, а також експертної спільноти. Презентація відбулась за підтримки проекту ЄС Association4U.

Парасолькову кампанію #EUКраїна ініціювала 21 грудня 2020 року Ольга Стефанішина, Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції, за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проєкту ЄС Association4U. Більше про кампанію EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за посиланням.У Києві підбили перші підсумки урядової інформаційної кампанії EUКраїна У Києві підбили перші підсумки урядової інформаційної кампанії EUКраїна У Києві підбили перші підсумки урядової інформаційної кампанії EUКраїна 

Перейти до вмісту