При висвітленні теми безбар’єрності у фокусі завжди має бути людина

Ключові повідомлення повинні розкривати:

 що саме вона отримає від змін

 яким чином нововведення покращить її життя

 які нові можливості надасть

Про це разом з Міністерство культури та інформаційної політики України та партнерами Stratcom Ukraine розповідали на тренінгу представникам комунікаційних підрозділів обласних державних адміністрацій. Зокрема:

 пояснили, як користуватися Комунікаційною стратегією до Плану заходів з реалізації Нацстратегії безбар’єрності

 показали, що це зрозумілий прикладний документ, створений, аби комунікації органів влади різних рівнів про безбар’єрність якнайширше розкривали її філософію

Сьогоднішня зустріч – заключна із циклу тренінгів із реалізації Комстратегії з безбар’єрності. Але ми завжди відкриті до ваших запитань і взаємодії 

 Нагадаємо, Комунікаційну стратегію до Плану заходів з реалізації Нацстратегії безбар’єрності Рада безбар’єрності затвердила у жовтні 2021 року. Документ включає стратегічні цілі і показники їх досягнення, а також має у додатку Календарний план (матрицю), де кожен виконавець може себе знайти.

Перейти до вмісту