Платформа єДопомога — це додаткова підтримка українців, яка доповнює роботу системи соціального захисту

Міністерство соціальної політики України  відповідає на найпоширеніші запитання щодо платформи єДопомога.

Хто такі єДопоможці або благодійники та як вони обирають кому допомогти?

Платформа єДопомога — це допомога людині від людини. єДопоможець заходить на платформу, реєструється в особистому кабінеті, обирає область та місто, де може допомогти, а також обирає заявку, яку може виконати. Після чого, як правило, рушає в магазин, а потім передає пакунок тому, хто залишав заявку.

Хто може розміщує заявки на платформі?

Наразі на платформі єДопомога 10 270 заявок, що включають понад 71 тисячу позицій. Це все потреби людей, що постраждали від повномасштабної війни розв’язаною Росією. Хтось виїхав з Харкова та взяв найнеобхідніше, але залишився без доходу і потребує продуктів. Хтось залишився зовсім без нічого, адже будинок в Бучі було знищено, тож і одяг потрібен, і продукти, і ліки. Є й ті, хто не переїжджав, але в нинішній час доходи зменшились або зовсім припинились, по причині того, що підприємство знищили окупанти.

Допомагати просто:

  1. Пройдіть реєстрацію на https://edopomoga.gov.ua/ .
  2. Оберіть область та за потреби категорію товару.
  3. Зазначте дату виконання заявки та поставте галочку.
  4. Оператор контакт-центру платформи єДопомога зателефонує вам та повідомить контакти реципієнта допомоги.
  5. Після того, як ви виконали заявку, повідомте про це наш контакт-центр.

Команда Мінсоцполітики продовжує розвивати платформу #єДопомога та залучати людей ставати єДопоможцями. Наразі, тих хто допомагає 42 особи та більшість виконаних заявок були здійснені у великих містах. Нагадуємо, що єДопоможець обирає ту заявку, яку може виконати, зі свого боку Мінсоцполітики сприяє тому, щоб платформа ставала більш зручною.

 

Перейти до вмісту