НАЧАЛЬНИК ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ МАКСИМ МАРЧЕНКО ПРОВІВ РОБОЧУ ЗУСТРІЧ З ВИКОНАВЧИМ ДИРЕКТОРОМ ВСЕСВІТНЬОЇ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ПРОГРАМИ ООН ДЕВІДОМ БІЗЛІ

Максим Марченко подякував Девіду Бізлі за оперативне реагування та постійну увагу до питань забезпечення гуманітарного реагування на наслідки повномасштабної збройної агресії росії проти України.

Але ключовими темами обговорення на зустрічі стала можливість розблокування українських портів та шляхів судноплавства для забезпечення логістичних зв’язків поставок сільськогосподарської продукції; використання портової галузі Одещини для перевалки зернових культур до країн Європи; залучення міжнародних інвестицій для розвитку інфраструктури портової галузі та підвищення рівня якості надання послуг і організація хабів з надання харчової допомоги населенню півдня України. За даними представників ООН, блокада росією портів Одеської області може спричинити глобальну продовольчу катастрофу.

«Одним з пунктів та головною гарантією для відновлення судноплавства є ненапад на судна, що будуть йди з портів Одещини. І розблокування портів навряд чи може бути окремою частиною загального регулювання конфлікту. Наші портовики зможуть нормально почати працювати лише тоді, коли наші військові скажуть, що це безпечно, а поки що такого сказати не можна» – наголосив Начальник Одеської обласної військової адміністрації Максим Марченко.

На думку Начальника Одеської ОВА судноплавство в Чорному морі може відновитися лише тоді, коли буде досягнуто нашою країною перемоги у війні, забезпечено безпеку судноплавства та розміновано акваторію або ж відбудеться повне знищення Чорноморського флоту росії.

Через блокаду портів у Чорному морі найбільші порти «Одеса», «Чорноморськ» та «Південний», на які припадало понад 85% морського вантажообігу, не виконують морських операцій. У портах та кораблях на рейді сотні тисяч тонн різних вантажів. Лише частину вдалося вивезти автотранспортом і залізницею.

Девід Бізлі ознайомився з напрацюваннями керівництва Одеської області та Адміністрації морських портів України щодо альтернативних логістичних маршрутів для експорту сільгосппродукції та пообіцяв постійний діалог у цьому питанні.

Перейти до вмісту