МКІП презентувало брендинг проекту «Світ Сковороди» та плани щодо відзначення 300-річчя філософа

Міністерство культури та інформаційної політики презентувало айдентику національної кампанії «Світ Сковороди». Вона стартувала рівно за 300 днів до святкування 300-річчя від дня народження Григорія Сковороди.

Мета цього масштабного проекту — донести багатогранність образу видатного українця, відійти від стереотипного сприйняття Сковороди, як лише «філософа з торбиною» та залучити українців до нового осмислення його спадку.

«Святкування 300-річчя Григорія Сковороди — одна з ключових культурно-мистецьких подій 2022 року. Ми розпочинаємо за 300 днів до дня народження філософа, щоб дати можливість українцям повною мірою відчути глибину та важливість постаті Сковороди. Окрім власних заходів МКІП та Держмистецтв, ми закликаємо творчі спільноти по всій країні долучатися до світу Сковороди й разом перезавантажувати його сприйняття. Ми хочемо, аби українці пишалися, що саме Україна є домівкою одного з найвпливовіших філософів Східної Європи», – зазначив Міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко.

У рамках проекту відбудуться події в закладах освіти, культури, наукових установах, музеях. Серед запланованого: публікація деяких творів Сковороди або творів про нього за підтримки УІК, у співпраці з Держкіно відбудуться пітчинги на фільми та мультфільми. Крім того, заплановано проект в штаб-квартирі ЮНЕСКО, а Велика Реставрація охопить Сковородинівку. Адже це надзвичайно важливе місце для Григорія Савича. Також заплановано відбір проектів за підтримки УКФ.

Більше читайте на сайті МКІП.

Перейти до вмісту