ДО УВАГИ ОСВІТЯН БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ

ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ІНФОРМУЄ

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА 2022-2032 РОКИ

🛈Як зазначив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет, наперекір складній ситуації в Україні, головним завданням для освітян є продовження освітнього процесу. Також важливо реформувати систему освіти відповідно до нових викликів. Тому Міністерством освіти та науки було прийнято розпорядження «Про схвалення Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032 роки».

🏫Саме цим стратегічним документом визначено основні пріоритети системи вищої освіти на сучасному етапі розвитку суспільства та економіки країни, а також головні характеристики, що будуть сформовані до 2032 року. Стратегію було ухвалено 23 лютого, за день до повномасштабної війни, яку розпочала росія проти України. З урахуванням теперішньої ситуації, завдання та заходи з її реалізації потребуватимуть коригування, проте стратегічні цілі та ключові завдання залишаються незмінними.

Варто зазначити, що Стратегія передбачає реалізацію 5-ти важливих цілей.

1. Ефективність управління в системі вищої освіти.

2.Довіра громадян, держави та бізнесу до освітньої, наукової, інноваційної діяльності закладів вищої освіти.

3. Забезпечення якісної освітньо-наукової діяльності, конкурентоспроможної вищої освіти, яка є доступною для різних груп населення.

4. Інтернаціоналізація вищої освіти України.

5. Привабливість закладів вищої освіти для навчання та академічної кар’єри.

Очікуваним результатом реалізації Стратегії є створення сучасної ефективної системи вищої освіти, яка задовольняє потреби громадян, економіки та суспільства, має гідну репутацію та є конкурентоспроможною на внутрішньому та світовому ринку освітніх послуг.

Більше інформації про Стратегію розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032 роки можна отримати за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/news/mon-opublikovano-strategiyu-rozvitku-vishchoyi-osviti-v-ukrayini-na-2022-2032-roki

Перейти до вмісту