АПАРАТНА НАРАДА В БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ

Питання ходу весняно-польових робіт та посів ярових зернових культур в агропромислових господарствах району, встановлення тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» та ряд інших питань, що стосуються поточної діяльності підрозділів райдержадміністрації були розглянуті в ході чергового засідання щотижневої апаратної наради з керівниками структурних підрозділів та апарату райдержадміністрації.

За дорученням голови (начальника) Білгород-Дністровської районної державної (військової) адміністрації Василя САМОКИША, нарада пройшла під головуванням першого заступника голови Тетяни ДОМЧИНСЬКОЇ.

Щодо ходу весняно-польових робіт та посів ярових зернових культур в агропромислових господарствах району, головний спеціаліст відділу економіки та агропромислового розвитку Лариса ЖУЖА зокрема зазначила, що              cтаном на початок поточного року на території району було засіяно 146 тис. га. Серед озимих культур – пшениця, ячмінь, горох, ріпак. Посіви  знаходяться в задовільному стані – 63%, слабкі – 29,7 %, загиблих – 1,8% (зернові культури). Також в господарствах проведено боронування ріллі на площі 11 тис. га, ранньовесняне підживлення озимих зернових культур азотними добривами на площі майже 75960 га (68% від загальної площі зернових 111864 га) та обробка посівів гербіцидами (від бур’яну) та фунгіцидами (від хвороб). Підживлено сульфатом амонію та аміачною селітрою 98% озимого ріпаку, що складає від загальної площі посіву 26120 га.

У ході проведення весняної кампанії, станом на 11.03.2024 р. вже засіяно: пшениці -16 га,  ячменю – 798 га, вівса – 150 га, гороху – 2666 га,       соняшнику – 200 га, чечевиці – 280 га, льону – 75 га.

На завершення наради керівники структурних підрозділів та апарату райдержадміністрації поінформували присутніх про завдання на поточний тиждень, над якими планують працювати їх відділи та управління.

За результатом роботи апаратної були надані відповідні доручення.

Перейти до вмісту