#БЕЗБАРЄРНІСТЬ

Він не пригостить прохолодним лимонадом 🥤 і не поділиться пігулкою 💊 від головного болю. Але дасть пораду, як зміцнити себе та подбати про ментальне здоров’я.

А відтепер він говорить і про безбар’єрність. Короткими та ненав’язливими повідомленнями. Але такими змістовними та важливими.

👏Він – це Кардмен. Бренд-персонаж учасника спільноти «Бізнес без бар’єрів» ПриватБанк вже добре відомий користувачам мобільного застосунку Приват24, адже з’являється під час кожної транзакції – загалом близько 70 мільйонів разів на місяць. Це він постійно турбується: ти як? І нагадує про важливість піклування про ментальне здоров’я.

Оновлений Кардмен робить наступний крок: маскот досконально вивчив «Довідник безбар’єрності» і тепер, поки триває транзакція, ділиться правилами коректної комунікації, пропонування допомоги, варіантами налагодження діалогу з дітьми тощо.

Про що саме говорить Кардмен? Наприклад, що жити без бар’єрів – це 👇🏻

💚 казати «людина з інвалідністю» замість «інвалід»

💚 перед допомогою людині на кріслі колісному спочатку запитати її дозволу

💚 навчити старших родичів користуватися фінансовими послугами онлайн

💚 пояснити дитині, що всі люди різні, але потреби кожного важливі

Зміцнювати себе, постійно вчитися та плекати повагу до інших – це все про розвиток культури безбар’єрності. Для ПриватБанку це один із стратегічних пріоритетів корпоративної соціальної відповідальності – компанія використовує власні майданчики для популяризації цієї теми як серед співробітників, так і клієнтів.

📕 «Довідник безбар’єрності» (https://bf.in.ua) – гід з коректної комунікації, створений за ініціативою першої леді Олени Зеленської.

💼 «Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

#бізнесбезбарєрів

#bezbariernist

#barrierfree

Перейти до вмісту