Ділимось даними, що демонструють ставлення українців до теми безбарʼєрності та дозволяють розвивати нові цінності для суспільства.

 Значно зросла обізнаність. Наприклад, за результатами попереднього опитування у 2021 р. лише 43% респондентів були знайомі з цим терміном, у цьому ж — 57%. Переважна більшість українців (83%) вважають безбарʼєрність новою важливою цінністю для суспільства.
 Рівень обізнаності опитаних з поняттям «Безбарʼєрність» становить 57%. З них 73% опитаних — військові та 67% — ті, хто в сім’ях мають осіб з інвалідністю.
 На думку більшості респондентів «Безбар’єрність» — це «Можливість вільно та комфортно користуватися простором, послугами та можливостями у суспільстві та середовищі незалежно від групи, до якої належить особа».

Дослідження було проведене Gradus Research та Advanter Group в першому кварталі 2024 р., вибірка становила 1064 особи та відображає структуру населення міст з кількістю мешканців понад 50 тис. у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном, за виключенням тимчасово окупованих територій та територій ведення активних бойових дій.

Перейти до вмісту