ЯК КОМУНІКУВАТИ ПРО БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ

Через людину 👤 Розкриваючи, що саме вона отримає від змін, яким чином це покращить її життя, які нові можливості надасть.

Саме такий підхід пропонується Комунікаційною стратегією Національної стратегії безбар’єрності, яка реалізується у межах ініціативи першої леді Олена Зеленська.

Утім, за останні майже два роки повномасштабної війни і сама людина, і її потреби, і цінності змінилися. Тож має змінитися і підхід до комунікації 📢

👉🏼 Відтепер це питання у фокусі уваги Експертної ради з комунікацій безбарʼєрності, створеної Міністерство культури та інформаційної політики України .

До її складу увійшли представники Офісу Президента України, фахівці з публічних комунікацій зі сфери медіа та бізнесу, в тому числі учасники спільноти «Бізнес без бар’єрів», міжнародних і громадських організацій

Безбар’єрність

#bezbariernist#безбарєрність#barrierfree

Перейти до вмісту