РОЗ’ЯСНЕННЯ КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ У РАЗІ ЗНИКНЕННЯ ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ЗАХИСНИКОМ

Постійний зв’язок з військовослужбовцем – це те, що заспокоює його близьких та рідних. Але виникають ситуації, коли через об’єктивні причини зв’язок із бійцем втрачається.

Якщо зв’язок з військовим перервався без попередження та відсутній довше ніж зазвичай, його рідні мають зробити наступне:

• Немає зв’язку понад 3 дні – звернутися до його безпосереднього командира.

• Відсутній зв’язок із безпосереднім командиром – звернутися до командира частини чи до його заступника з морально-психологічного забезпечення.

• Втрачено контакт з військовослужбовцем більш ніж 10 днів, а зв’язку з командиром немає – звернутися до Територіального центру комплектування та соціальної підтримки за місцем призову захисника.

Щоб зменшити ризик втрати контакту, у МОУ радять військовим та їхнім родинам попередньо домовитися щодо правил зв’язку, зокрема:

• визначити періодичність, з якою відбуватиметься контакт;

• домовитись, хто телефонує першим та у який час;

• обговорити, за яких обставин рідним захисника слід звертатися до його командирів чи бойових побратимів.

Увага! У разі виникнення додаткових питань рідні можуть звернутися на гарячу лінію Міноборони за номером: 0 800 500 442.

Перейти до вмісту