#БЕЗБАРЄРНІСТЬ
Він не пригостить прохолодним лимонадом і не поділиться пігулкою від головного болю. Але дасть пораду, як зміцнити себе та подбати про ментальне здоров’я.
А відтепер він говорить і про безбар’єрність. Короткими та ненав’язливими повідомленнями. Але такими змістовними та важливими.
Він – це Кардмен. Бренд-персонаж учасника спільноти «Бізнес без бар’єрів» ПриватБанк вже добре відомий користувачам мобільного застосунку Приват24, адже з’являється під час кожної транзакції – загалом близько 70 мільйонів разів на місяць. Це він постійно турбується: ти як? І нагадує про важливість піклування про ментальне здоров’я.
Оновлений Кардмен робить наступний крок: маскот досконально вивчив «Довідник безбар’єрності» і тепер, поки триває транзакція, ділиться правилами коректної комунікації, пропонування допомоги, варіантами налагодження діалогу з дітьми тощо.
Про що саме говорить Кардмен? Наприклад, що жити без бар’єрів – це
казати «людина з інвалідністю» замість «інвалід»
перед допомогою людині на кріслі колісному спочатку запитати її дозволу
навчити старших родичів користуватися фінансовими послугами онлайн
пояснити дитині, що всі люди різні, але потреби кожного важливі
Зміцнювати себе, постійно вчитися та плекати повагу до інших – це все про розвиток культури безбар’єрності. Для ПриватБанку це один із стратегічних пріоритетів корпоративної соціальної відповідальності – компанія використовує власні майданчики для популяризації цієї теми як серед співробітників, так і клієнтів.
«Довідник безбар’єрності» (https://bf.in.ua) – гід з коректної комунікації, створений за ініціативою першої леді Олени Зеленської.
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.