ШАХРАЇ ТЕЛЕФОНУЮТЬ ТА ПРЕДСТАВЛЯЮТЬСЯ ПРЕДСТАВНИКАМИ СЛУЖБИ ПІДТРИМКИ МОБІЛЬНОГО ОПЕРАТОРА.
ВОНИ ПРОСЯТЬ НАЗВАТИ ОДНОРАЗОВИЙ ПАРОЛЬ, ЯКИЙ НАДХОДИТЬ У SMS.
КАЖУТЬ, ЩО ВІН НІБИТО ПОТРІБЕН ДЛЯ ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛКИ ЧИ НАВІТЬ ОЦІНКИ ПОСЛУГИ.
Навіщо це шахраям?
Отримавши цей код, вони входять у твій особистий кабінет у застосунку мобільного оператора. Потім можуть замовити послугу перевипуску SIM-картки, вкрасти твій номер і отримати доступ до всіх сервісів, що прив’язані до нього: банківських додатків, акаунтів у месенджерах чи соціальних мережах.
Як захиститися?
Якщо отримав такий дзвінок, то відразу завершуй розмову.
Нікому не повідомляй коди (одноразові паролі) мобільних операторів.
Звернися до мобільного оператора із заявою про те, що дублікат твоєї SIM-картки може бути виданий лише за наявності паспорта.
Пам’ятай! Твій номер телефону – ключ до багатьох особистих даних.
Якщо телефонують і розповідають про наявність проблем зі зв’язком? Завершуй розмову та телефонуй на офіційну гарячу лінію свого мобільного оператора.