АПАРАТНА НАРАДА В БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ

◼Основним питанням порядку денного щотижневої апаратної наради з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та представниками територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, яка відбулась сьогодні, 14 січня, було питання «Про результативні показники діяльності управління соціального захисту населення у 2024 році в умовах правового режиму воєнного стану». Нараду очолив та провів голова (начальник) Білгород-Дністровської районної державної (військової) адміністрації Василь САМОКИШ, за участі першого заступника голови Тетяни ДОМЧИНСЬКОЇ.

◼ Інформацію з вищезазначеного питання присутнім надала т.в.о. начальника управління соціального захисту населення РДА Тетяна ПОНОМАРЕНКО. Зокрема доповідачка зазначила, що протягом 2024 року працівниками УСЗН прийнято всього 7884 заяв з відповідними документами для призначення всіх видів державних соціальних допомог. Нараховано різних видів державних соціальних допомог та компенсацій з державного бюджету – 10477 особам, загальна сума склала – 371715449,25 грн. Серед них, соціальний захист дітей та сім’ї – 139577130,83 грн (5586 чол.), соціальний захист громадян, які потрапили у складні життєві обставини – 124 921 400, 25 грн (3729 чол.), підтримка малозабезпечених сімей – 107 216 918, 17 грн (1162 чол.). Окрім того працівники УСЗН здійснюють соціальний супровід внутрішньо переміщених осіб, ветеранів війни, громадян пільгових категорій та осіб з інвалідністю, проводять роботу щодо запобігання та протидію домашньому насильству за ознакою статі, забезпечення гендерної рівності та протидію торгівлі людьми, а також ведуть інформаційно-роз’яснювальну роботу та роботу із зверненнями громадян.

◼Із структурою Білгород-Дністровської ДПІ ГУ ДПС в Одеській області учасників наради проінформував начальник Білгород-Дністровської ДПІ Ігор БОЙЧЕНКО. Зокрема, він повідомила про реорганізацію державних податкових інспекцій відповідно до адміністративно-територіального устрою Одеської області, визначеного постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-ІХ.

Наказом Державної податкової служби України від 07.10.2024 № 747 затверджений оновлений перелік державних податкових інспекцій головних управлінь ДПС в областях та м. Києві, яким кількість державних податкових інспекцій, що є структурними підрозділами Головного управління ДПС в Одеській області, скорочено з 32 до 7.

Таким чином, з 1 січня 2025 платників податків переведено на обслуговування до 7 державних податкових інспекцій (15 точок доступу) відповідно до податкової адреси (місця реєстрації юридичної особи/місця проживання фізичної особи).

Для забезпечення якісного та своєчасного обслуговування платників податків, зокрема щодо отримання «Реєстраційного номера облікової картки платника податків»; «Відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору» та «Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта» можна звернутись у будь-який центр обслуговування платників як Одеської області, так і по Україні.

Решта послуг надаються за місцем реєстрації (проживання) юридичної чи фізичної особи.

◼ Для забезпечення дистанційного доступу до послуг громадянам та бізнесу запроваджено електронні сервіси: «Електронний кабінет» та телефонний застосунок «Моя податкова».

За наявності електронного цифрового підпису, платники податків можуть отримати послугу, сформувавши запит через електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua).

Порядок надання адміністративних послуг та зразки заповнення відповідних заяв розміщено на субсайті Головного управління ДПС Одеській області у розділі «Адміністративні послуги».

◼ Із станом злочинності на території району, аналізом адміністративних правопорушень тощо присутніх ознайомив заступник начальника Білгород-Дністровського РВП Олександр ЗВЯГІНЦЕВ.

Окрім того, керівники ТП ЦОВВ проінформували про поточну роботу в підпорядкованих їм підрозділах та плани на найближчий тиждень.

З усіх питань, що були винесені на порядок денний наради, надані відповідні доручення.

Перейти до вмісту