БАГАТО ПИТАНЬ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ПЕНСІЙНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ, МОЖНА ВИРІШИТИ БЕЗ ОСОБИСТИХ ВІЗИТІВ ДО СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ, ЗВЕРНУВШИСЬ ЗА ТЕЛЕФОНАМИ “ГАРЯЧИХ” ЛІНІЙ АБО ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ

У Головному управлінні Пенсійного фонду України в Одеській області діють гарячі телефонні лінії для загальних питань, з питань електронних лікарняних та субсидій/пільг, відділу обслуговування військовослужбовців та сервісних центрів для громадян у різних районах області.

Більше інформації за посиланням: https://www.pfu.gov.ua/…/golovne-upravlinnya…/…

https://www.facebook.com/odessapfu/posts/pfbid0ApfkzUeNCdPLjJZgFuSX7zJKZshJbmnnnFtcLaLcWMi68hcYkZxnWWA3ev7qgYUFl

Перейти до вмісту