Деякі аспекти щодо виплати грошової допомоги від Червоного Хреста України ветеранам, які отримали інвалідність І або ІІ групи внаслідок війни

Друзі, нагадуємо, що вже тиждень триває прийом заяв від ветеранів й ветеранок, які отримали інвалідність І або ІІ групи внаслідок війни, на отримання грошової допомоги від Червоного Хреста України.

Заяву можна подати на сайті eveteran.gov.ua.

➡ Детальну інструкцію про це дивіться у відео: https://youtu.be/7LGOIzH6_H8 або тут: https://bit.ly/3ZhnKlf

А сьогодні ми розглянемо одну з прикрих ситуацій, що найчастіше трапляється після надсилання заяви на допомогу, та разом з’ясуємо її причину.

“Чому пройшло 7 робочих днів від дня, коли електронна заява на підтримку мною була успішно надіслана, але перший платіж у сумі 4000 грн не надійшов на банківську картку за вказаним мною номером IBAN?”

Причина – відсутність інформації про Вас як особу з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни (ЄДРВВ).

Це може бути через низку факторів:

  • закінчився термін дії посвідчення до 24 лютого 2022 року та не був продовжений вчасно;
  • наявна невідповідність у персональних даних особи,  зазначених в паспорті та посвідченні;
  • отримано посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, але не подано документи або зареєстровано з помилками до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;
  • інші.

Що робити?

Обрати один з способів з’ясувати свою індивідуальну причину, щоб відредагувати дані, бути внесеним до ЄДРВВ саме за поточним статусом особи з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи.

Це можна зробити кількома способами:

Спосіб №1: Через електронний кабінет особи з інвалідністю.

Доступ до електронного кабінету можливий  за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua або на офіційному вебсайті Мінсоцполітики шляхом переходу за посиланням «Електронний кабінет особи з інвалідністю» у розділі «Е-Сервіси».

Якщо Ви не зареєстровані в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі ЦБІ) Вам необхідно подати заяву про первинну реєстрацію (у верхньому правому куті головного меню є значок 👤, де необхідно обрати «Заява на первинну реєстрації в ЦБІ» та заповнити реєстраційну форму з додаванням скан-копій докуметів.

Якщо Ви вже зареєстровані в Централізованому банку даних з проблем інвалідності раніше, на жаль, Ви не можете відредагувати свої дані онлайн. У такому випадку потрібно самостійно звернутися до структурного підрозділу соціального захисту населення.

Спосіб №2: Звернутися до Пенсійного фонду України за місцем проживання особисто або зареєструватися на веб-порталі https://portal.pfu.gov.ua 

В особистому кабінеті зайти на  розділ “Заява на житлову субсидію чи пільгу” та обрати послугу “Заява на внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги”.

Спосіб №3: Звернутися до структурних підрозділів соціального захисту населення, де було видано посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.

Після того, як Ви з’ясуєте причину відсутності даних про себе як особи з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни, Ваші дані будуть актуалізовано, можете подати заяву повторно у наступному місяці.

Звертаємо вашу увагу, що подача заяви на отримання грошової допомоги – безкоштовна та заповнюється отримувачем самостійно. Не передавайте свої особисті дані третім особам!

Перейти до вмісту