ЧОМУ ВІДХИЛЕНО ЗАЯВУ – РОЗРАХУНОК?

Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування для оплати лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.

❓ У яких випадках електронну заяву-розрахунок може бути відхилено?

☝️ По суті, причина одна – це помилки.

🔆 В електронних заявах-розрахунках, які подаються за е-лікарняними, найчастіше зустрічаються такі помилки:

1⃣. неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцезнаходження (вказано не повністю або з помилками), номер рахунку, МФО банку тощо;
2⃣. не внесено дані щодо приналежності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності);
3⃣. є невідповідність між страховим стажем за останні 12 місяців, який застрахована особа набула фактично, і тим, що зазначено в Реєстрі застрахованих осіб;
4⃣. неправильно розраховано суму виплат за листком непрацездатності.

Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так й інформації про застраховану особу. При цьому, для документального підтвердження, скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.

❗ Увага!

В заявах-розрахунках зі статусом “не прийнято” причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України).

Тож для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.

📌 Детальніше: https://bit.ly/3HJcOH1

Перейти до вмісту