ЗРУЧНІ ПОСЛУГИ ОФЛАЙН: ЯК ВІДГУКИ УКРАЇНЦІВ ДОПОМАГАЮТЬ ПОКРАЩУВАТИ СЕРВІС У ЦНАПАХ
Після кожного візиту до ЦНАПу українці діляться фідбеком, а центри аналізують відгуки й роблять відвідування центрів ще комфортнішим. За девʼять місяців 2025-го вже отримали 110 тисяч відгуків через QR-коди в центрах та СМС-опитування.
Щоб українці були задоволені сервісом на 100%, впровадили в ЦНАПах:
Прозору систему моніторингу сервісу. На сайті Платформа Дія.Центрів запустили дашборд, який збирає відгуки від українців та формує рейтинг центрів.
Навчання для адміністраторів. Постійно проводимо лекції та практичні заняття для працівників, щоб робити відвідування ще кращим і підвищувати їх експертизу.
Одна з головних спікерок з навчання клієнтоорієнтованого підходу в держпослугах — Olena Tsysar Експертка вчить, що чесний фідбек — спосіб побудови довіри між державою та громадянином.
Ключові тези з навчання дивіться в каруселі, а анонси нових вебінарів на сторінці Дія.Центр
Чи залишаєте відгуки після відвідування ЦНАПів? Діліться в коментарях
