ЗРУЧНІ ПОСЛУГИ ОФЛАЙН: ЯК ВІДГУКИ УКРАЇНЦІВ ДОПОМАГАЮТЬ ПОКРАЩУВАТИ СЕРВІС У ЦНАПАХ

Після кожного візиту до ЦНАПу українці діляться фідбеком, а центри аналізують відгуки й роблять відвідування центрів ще комфортнішим. За девʼять місяців 2025-го вже отримали 110 тисяч відгуків через QR-коди в центрах та СМС-опитування.

Щоб українці були задоволені сервісом на 100%, впровадили в ЦНАПах:

📊 Прозору систему моніторингу сервісу. На сайті Платформа Дія.Центрів запустили дашборд, який збирає відгуки від українців та формує рейтинг центрів.

👩🏻‍💻 Навчання для адміністраторів. Постійно проводимо лекції та практичні заняття для працівників, щоб робити відвідування ще кращим і підвищувати їх експертизу.

Одна з головних спікерок з навчання клієнтоорієнтованого підходу в держпослугах — Olena Tsysar Експертка вчить, що чесний фідбек — спосіб побудови довіри між державою та громадянином.

Ключові тези з навчання дивіться в каруселі, а анонси нових вебінарів на сторінці Дія.Центр📲

Чи залишаєте відгуки після відвідування ЦНАПів? Діліться в коментарях ✍️

Перейти до вмісту