ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ (ВІЙСЬКОВІЙ) АДМІНІСТРАЦІЇ
24 квітня поточного року в Білгород-Дністровській районній державній (військовій) адміністрації відбулось позачергове засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, під головуванням голови-начальника Білгород-Дністровської районної державної (військової) адміністрації Василя САМОКИША.
В роботі комісії взяли участь працівники РУ ГУ ДСНС України та РВ ГУ НП в Одеській області, представники закладів охорони здоров’я, керівники структурних й територіальних підрозділів району.
З інформацією по першому питанню порядку денного про затвердження Комплексного плану заходів щодо попередження заносу і поширення інфекційних хвороб на території Білгород-Дністровського району, регламентованих правилами санітарної охорони території України на 2023-2027 роки перед присутніми виступила завідувач Білгород-Дністровського районного відокремленого підрозділу ДУ «Одеський ОЦПХ МОЗ» Тетяна ДОРОШЕНКО, співдоповідач – начальник Білгород-Дністровського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області – Петро СЬОМИК.
Далі, про недопущення збільшення пожеж в екосистемах Білгород-Дністровського району учасниками наради доповів заступник начальника Білгород-Дністровського РУ ГУ ДСНС України в Одеській області Андрій КЛІМОВ.
Під час розгляду питань, члени комісії ТЕБ та НС вносили свої пропозиції. За результатами доповідей та з урахуванням їх обговорення й внесених пропозицій, комісією ТЕБ та НС були затверджені комплексні плани заходів щодо попередження заносу і поширення інфекційних хвороб на території Білгород-Дністровського району, регламентованих правилами санітарної охорони території України на 2023-2027 роки та заходів з профілактики інфекцій з фекально-оральним механізмом передачі гострих кишкових інфекцій на території Білгород-Дністровського району на 2023-2027 роки, а також прийнято ряд рішень і надані доручення відповідним посадовим особам.