Як повернути переплату від попереднього постачальника. Роз’яснення від ГК “Нафтогаз”
Попередні постачальники газу виставили рахунки за попередній період, хоча з 1 травня 2022 року понад 10 млн українських домогосподарств отримують газ від ГК «Нафтогаз України». На жаль, чимало людей сплатили травневі суми за ненадані послуги попереднім постачальникам. Саме тому ГК «Нафтогаз України» інформує клієнтів, як повернути переплату.
Кому платити за газ?
З 1 травня 2022 року понад 10 млн українських домогосподарств отримували газ від Нафтогазу. Саме тому, рахунки за спожитий газ у попередньому періоді мають бути оплачені до ГК «Нафтогаз України».
Є інформація, що переплата від попереднього постачальника буде автоматично переведена до ГК «Нафтогаз України», вірно?
На жаль, дієвого механізму щодо переводу коштів між компаніями не існує.
Що робити з переплатою?
Радимо кожному клієнту звернутись до попередньої газопостачальної компанії та написати заяву на повернення переплати. Зазвичай до заяви на повернення коштів платнику необхідно додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (з зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку). Вищевказані документи необхідно надіслати за адресою для листування попереднього постачальника. Для більш точної інформації щодо переліку документів для повернення переплати рекомендуємо звернутися по попереднього постачальника.
Коли повернуть переплату?
Попередня газопостачальна компанія протягом 14 (максимально 30) календарних днів, має надати вам відповідь та повернути переплату. Проте в умовах воєнного стану терміни повернення можуть бути інші.
Нагадуємо, що кожен сплачений рахунок у період війни — це ще один крок до перемоги! Ми продовжуємо забезпечувати безперебійне газопостачання на більшості території України.
Лишилися питання? До ваших послуг наш контакт-центр:
+380 66 300 28 88
+380 98 300 28 88
+380 93 300 28 88