ЯК ПЕРЕДАТИ ПОКАЗИ У ДТЕК:
3 НАЙЗРУЧНІШІ ОНЛАЙН СПОСОБИ

Кінець місяця — найкращий час, щоб передати покази електролічильника. У ДТЕК Одеські електромережі порадили 3 найбільш зручні онлайн сервіси, за допомогою яких зробити це можна легко та швидко. Кожен сервіс працює в режимі 24/7, легкий та простий у використанні. Вчасно передані дані допоможуть уникнути розбіжностей у нарахуваннях, а клієнтам − отримувати рахунки за фактично спожиту електроенергію.

yak-peredati-pokazi-u-dtek-3-nayzruchnishi-onlayn-sposobi-1

Передавати покази лічильника треба оператору системи розподілу електроенергії (ОСР). Після цього дані про використані об’єми надаються постачальнику, який формує платіжки до сплати. Щоб нарахування були фактичними, а не розрахунковими, краще робити це в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це допоможе уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії, а постачальник зможе виставити рахунки за спожите світло.

«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. Вони дозволяють передавати дані зі смартфона, планшету, ПК або ноутбуку з будь-якої точки світу. Це насправді просто та робить процес максимально зручним для жителів Одеси та області. Зокрема тих, хто через війну знаходиться далеко від дому, проте може дистанційно контролювати усі нарахування», − підкреслили у компанії.

Щоб легко та швидко передати покази, рекомендуємо скористатися одним із трьох сервісів:

  • зручна вебформа на сайті ДТЕК Одеські електромережі, що працює без реєстрації;
  • чат-бот у Viber та Telegram;
  • IVR-меню контакт-центру, натиснувши «2»:

— для стаціонарних телефонів +38 (048) 705 90 90;

— для мобільних телефонів +38 (068/095/073) 750 90;

Найзручнішим є чат-бот у Viber та Telegram. Наразі ним активно користуються вже понад 200 тисяч клієнтів компанії.

Для того, щоб почати користуватися чат-ботом, необхідно:

  • у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Одеські електромережі»;
  • пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
  • обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію;

Важливо. Якщо клієнт не надав вчасно дані лічильника, нарахування здійснюються, виходячи із прогнозованого (середньодобового), а не фактичного об’єму споживання. Наступного місяця у розрахунковий період клієнт може передати покази й оператор системи розподілу зробить коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.

Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.

Перейти до вмісту