ВПРОВАДЖЕННЯ ДИДЖИТАЛІЗАЦІЇ ТА ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В  ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Однією із дискуційних панелей серпневої конференції педагогічних працівників Білгород-Дністровського району, яка відбулась 28 серпня на території Плахтіївської громади стало обговорення питання «Цифровізація української освіти: реалізації, проблеми, перспектив».

До участі в обговоренні запрошувались менеджер з регіонального розвитку проекту  «Єдина школа», сертифікований тренер зі Штучного інтелекту Марина ЛЮТИНСЬКА, директор опорного закладу освіти «Шабівський ліцей» Сергій ТИХОПЛАВ та директор Саратського ліцею Саратської селищної  ради Роман КОВШИК.

Слід зазначити, що у вказаних навчальних закладах функціонують сучасні STEM лабораторії, які оснащені 3D принтерами, квадрокоптерами, окулярами віртуальної реальності, наборами для робототехніки, фото лабораторією, цифровим мікроскопом та Microbit для програмування. Це відкриває перед здобувачами освіти безмежні можливості в отриманні унікальних навичок для успішної кар’єри у ХХІ столітті та у майбутньому стати висококласними інженерами, біологами, архітекторами та  ІТ-спеціалістами.

Наразі учні цих навчальних закладів мають можливість відвідувати різноманітні  гуртки з робототехніки, 3D друку та цифрового проєктного моделювання. А як зазначив у своїй доповіді Роман КОВШИК, напередодні літа, завдяки грамотно вибудованій комунікації  з представниками агробізнесу Саратської громади, було започатковано і профінансовано у розмірі 60 000 тис, грн проєкт, завдяки якому у них буде функціонувати гурток операторів FPV- дронів.

Відкриття таких сучасних лабораторій є як ніколи доцільним, навіть в умовах нашого складного сьогодення.

Хочеться зазначити, що на полях конференції представники Саратського ліцею презентували здобутки своєї STEM лабораторії та демонстрували вироби, що були виготовлені учнями із застосуванням 3D друку.

Окрім того, спікери інформували учасників конференції про сервіси штучного інтелекту, використання штучного інтелекту педагогами, про мінуси і плюси впровадження інноваційних технологій в освітній процес тощо.

Перейти до вмісту