В Україні завершується відбір учасників на проєкт «Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС»

Нагадуємо, завершується реєстрація для участі у безкоштовній сертифікатній програмі навчання ветеранів та ветеранок, як планують реалізувати себе на посадах державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.

Мета сертифікатної програми:

Сприяти професійному розвитку ветеранів та ветеранок, які:

  • перебувають на посадах державної служби чи служби в ОМС менше 1 року станом на дату проведення конкурсного відбору слухачів та мають намір продовжувати працювати на цих посадах у найближчому майбутньому;
  • які не мають досвіду роботи в сфері державної служби та/або служби в ОМС, але мають намір працевлаштування на таких посадах в найближчому майбутньому.

Обсяг сертифікованої програми – 6 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми – 12 тижнів.

Графік занять – 3 дні на тиждень, 2 пари на день.

Тривалість 1 заняття – 1 год 20 хв

Форма навчання – дистанційна.

Дистанційні заняття відбуваються у синхронному режимі на платформі ZOOM, а також в асинхронному режимі з використанням платформи DistEdu. Слухачі також виконують самостійну роботу з використанням матеріалів, що розміщені на платформі DistEdu.

Етапи конкурсного відбору на навчання:

  • подання заповнених форм та мотиваційних листів – до 01.03.2023 р.,
  • оголошення результатів конкурсного відбору – 10.03.2023 р.
  • початок навчання – 20.03.2023р.

Очікувані результати навчання:

Після проходження навчання Ви отримаєте комплекс знань та зможете розвинути відповідні уміння, які допоможуть професійно зростати та успішно працевлаштуватися на державній службі чи службі в ОМС.

Зокрема – розвинути професійні компетентності необхідні для:

  • виконання професійної діяльності (розроблення та забезпечення впровадження політик, надання послуг, проектний менеджмент, стратегічне управління тощо),
  • роботи з людьми (взаємодія з громадськістю, управління персоналом, управління змінами, командна робота, лідерство тощо),
  • самоменеджменту (управління часом, стресостійкість, доброчесність, ефективна комунікація тощо).

Вимоги до кандидатів:

  • вища освіта (магістр, бакалавр чи молодший бакалавр);
  • загальний стаж роботи — не менше 2х років або досвід роботи на посадах державної служби/ на посадах в органах місцевого самоврядування – до одного року (вступ без проходження конкурсу);
  • вільне володіння державною мовою;
  • користувач ПК: Word, Excel, ел. пошта, месенджери;
  • доброчесність, сумлінність;
  • свідоме прагнення змін та чітке розуміння мети вступу на державну службу або службу в органах місцевого самоврядування.

Форма для заповненняhttps://goo.su/QqD3fy

Більшеhttps://bit.ly/3HQyKjG

Проєкт “Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС” реалізується ГО “Школа врядування” на базі Києво-Могилянської школи врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету «Києво-Могилянська академія» .

Це стало можливим завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX, за підтримки Державного департаменту США.

Залишилися запитання? Звертайся на електронну адресу: SGov@ukr.net

Перейти до вмісту