УКРАЇНА ІНІЦІЮЄ СТВОРЕННЯ «ЗЕЛЕНОГО КОРИДОРУ» МІЖ АВТОМОБІЛЬНИМИ ПУНКТАМИ ПРОПУСКУ «РЕНІ – ДЖЮРДЖЮЛЕШТИ – ГАЛАЦ»

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури розпочало перемовини із Молдовою та Румунією щодо створення «зеленого коридору» між пунктами пропуску «Рені (Україна) – Джюрджюлешти (Молдова) – Галац (Румунія)» для пришвидшення руху товарів та експорту української аграрної продукції.

Це стало ключовою темою перемовин за участі заступника міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Сергія Деркача, державного секретаря Міністерства інфраструктури та регіонального розвитку Республіки Молдови Мірча Паскалуце та державним секретарем транспорту та інфраструктури Румунії Іонелем Скріоштяну.

💬 «Пропозиція запровадити «зелений коридор» включає низку заходів для всіх трьох країн. У першу чергу йдеться про спільний контроль між Україною та Молдовою та скоординований контроль між Молдовою та Румунією. Завдяки цьому рішенню ми зможемо зменшити кількість зупинок для вантажівок та відповідно пришвидшити контроль. Глобально це рішення дозволить вирішити питання комплексного розвитку інфраструктури на україно-молдавсько-румунському кордоні», – наголосив Serhiy Derkach.

Ці пункти пропуску розташовані один біля одного та є стратегічними для товарів, що рухаються автомобілями до портів, зокрема румунського Галацу.

Для створення «зеленого коридору», окрім запровадження спільного контролю, необхідні ще низка рішень, зокрема розбудова пункту пропуску «Рені». У такому разі представники контролюючих органів Молдови зможуть проводити всі необхідні процедури на виїзді з України.

Окрім цього, план запуску «зеленого коридору» передбачає:

Реконструкцію дороги Рені – Галац і розширення її з 2 до 4 смуг;

Додаткове технічне оснащення пунктів пропуску.

Всі ці заходи можливі за підтримки рішення всіх трьох сторін.

ℹ️ Нагадаємо, наразі пункт пропуску «Рені – Джюрджюлешти» за добу пропускає близько 50 вантажівок. Натомість це один із ключових автомобільних пунктів пропуску, що веде до румунських портів. Ключова мета розбудови інфраструктури цього пункту пропуску та «зеленого коридору» – збільшення фактичної пропускної здатності до щонайменше у 5 разів.

Перейти до вмісту