У ЛИСТОПАДІ НА ЦІЛОДОБОВУ ГАРЯЧУ ЛІНІЮ МІНРЕІНТЕГРАЦІЇ 15-48 НАДІЙШЛО МАЙЖЕ 38 ТИСЯЧ ДЗВІНКІВ

До кол-центру цілодобової гарячої лінії Мінреінтеграції з кризових питань 15-48 надходить в середньому два дзвінки на хвилину в режимі 24/7. Оператори кол-центру допомагають людям отримувати вичерпну інформацію та вирішувати негайні питання у будь-який час.

Лише за період з 1 по 30 листопада на гарячу лінію Мінреінтеграції звернулося 37 287 українців.

Найактуальніше питання, яке турбувало громадян, – виплата державної допомоги внутрішнім переселенцям (майже 41% від усіх дзвінків).

еред інших питань, з якими найчастіше телефонували українці, були звернення до Уповноваженого з питань ВПО (23%), інші питання (8%) й отримання комплектів теплих речей для дітей внутрішньо переміщених осіб (7%).

Також громадяни активно цікавилися темами грошової допомоги від міжнародних гуманітарних організацій, виплатами на ДОТ, номерами інших установ, організацій, волонтерів тощо.

Перейти до вмісту