ЩОТИЖНЕВА РОБОЧА НАРАДА В БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ

З хвилини мовчання розпочала свою роботу щотижнева робоча нарада з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, представниками ТП ЦОВВ та ОМС, яка відбулась сьогодні, 19 серпня. Учасники засідання долучилися до загальнонаціональної хвилини мовчання за загиблими героями-захисниками та цивільними внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.

Нараду очолила в.о. голови Білгород-Дністровської районної державної адміністрації Тетяна ДОМЧИНСЬКА.

Першим питанням порядку денного, винесеного на обговорення було питання «Про моніторинг розрахунків за оренду земельних часток (паїв), земельних ділянок та середній відсоток виплати до грошової вартості орендованої земельної частки на території Білгород-Дністровського району за 2024 рік.» З даного питання присутніх інформувала т.в.о.начальника відділу економіки та агропромислового розвитку РДА Олена МЕДУШІВСЬКА. Також були заслухані співдоповіді Тузлівського сільського голови Людмили ПОКРОВЩУК, Татарбунарського міського голови Андрія ГЛУЩЕНКА, Петропавлівського сільського голови Оксани ЧЕРНОВОЇ.

Про виконання місцевих бюджетів району станом на 01.08.2025 року присутнім доповіла начальник відділу фінансів Тетяна ВОЛКАНОВА. У ході розгляду питання були заслухані інформації від Мологівського сільського голови Олега НІМАЧУКА, Маразліївського сільського голови Віктора ТОПОРА та заступника Білгород-Дністровського міського голови Андрія КРИШТОПОВА.

Далі учасники наради були ознайомлені із оздоровленням та відпочинком дітей району у літній період 2025 року. З даного питання інформувала Тетяна ПОНОМАРЕНКО – т.в.о.начальника управління соціального захисту Білгород-Дністровської районної державної адміністрації.

Окрім того були заслухані питання щодо ситуації із злочинністю на території району, аналізу адміністративних правопорушень та керівники територіальних підрозділів коротко доповіли про поточну ситуацію в очолюваних підрозділах.

За підсумками наради –  надані відповідні доручення.

Перейти до вмісту