Передати покази лічильника легко та швидко через чат-бот ДТЕК Одеські електромережі у Viber та Telegram
Настав час передачі показів лічильника. Для того, щоб всі клієнти мали змогу вчасно та в зручному форматі передавати покази, в ДТЕК Одеські електромережі функціонують дистанційні канали та онлайн сервіси. Серед них — чат-бот у Viber та Telegram. З його допомогою можна швидко, не виходячи з дому, передати покази лічильника, скориставшись лише інтернетом та смартфоном, планшетом, ПК або ноутбуком. Також передати покази лічильника можна за допомогою IVR-меню кол-центру, через особистий кабінет чи спеціальну форму на сайті. Кожен сервіс працює в режимі 24/7.
Щоб швидко та легко передати покази лічильника, ДТЕК Одеські електромережі рекомендує всім побутовим клієнтам скористатися чат-ботом у Viber та Telegram. Період передачі показів − останні 2 дні поточного місяця та перші 3 дні наступного. Онлайн сервіс заощаджує час та виключає необхідність відвідувати офіси компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.
«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні й доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів лічильника. З моменту запуску чат-бота в компанії постійно оновлюють його функціонал. Наразі ним активно користуються вже понад 375 тисяч клієнтів компанії. Разом з тим, активні користувачі оцінили його переваги та не тільки передають покази лічильника, а й замовляють інші послуги не виходячи з дому в зручний для себе час», − повідомили в компанії.
Приєднатися до сервісу дуже просто:
- в стрічці пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Одеські електромережі» або перейти за прямим посиланням Viber або Telegram;
- слідуючи підказкам, крок за кроком пройти реєстрацію (надати номер телефону та ввести особовий рахунок);
Нагадаємо, ідентифікація користувачів чат-бота відбувається за допомогою номеру особового рахунку. Якщо клієнт не пам’ятає номер особового рахунку, його можна отримати у кол-центрі компанії.
Щоб передати покази лічильника в ДТЕК Одеські електромережі працюють дистанційні канали та онлайн сервіси.
Оберіть найзручніший для вас:
- IVR-меню кол-центру, натиснувши 2;
— для стаціонарних телефонів (048) 705 90 90;
— для мобільних телефонів (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90;
- спеціальна форма на сайті ДТЕК Одеські електромережі;
Важливо. ДТЕК рекомендує мешканцям Одещини щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію — обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.