Координаційний штаб з гуманітарних та соціальних питань
при Білгород-Дністровській районній державній (військовій) адміністрації інформує
Згідно з розпорядженням голови/начальника Білгород-дністровської районної державної (військової) адміністрації від 28.03.2022р. №21/А-2022 «Про утворення координаційного гуманітарного штабу при Білгород-Дністровській районній військовій адміністрації» (зі змінами) на гуманітарний штаб району були покладені наступні завдання: організація отримання гуманітарної допомоги від гуманітарного штабу при Одеській обласній військовій адміністрації, ведення обліку, розподіл та видача гуманітарної допомоги сільським, селищним, міським територіальним громадам району.
Координаційний гуманітарний штаб району надає гуманітарну допомогу продуктами харчування, засобами особистої гігієни, медичного призначення, одягом, підгузками дитячими та для дорослих, дитяче харчування тощо. Допомога надходить від Координаційного гуманітарного штабу при Одеській обласній державній адміністрації з метою подальшого розподілу між громадами району, згідно до потреб громад.
На території району функціонують 16 гуманітарних штабів/складів, які отримують благодійну допомогу, здійснюють її облік та видачу кінцевим набувачам, мешканцям громади.
Станом на 07.11.2022 до гуманітарного штабу району надійшло 186 палетів з гуманітарною допомогою, із них:
- 24,5 палет – продукти харчування;
- 9 палет- дитяче харчування;
- 57,5 палет- одяг;
- 21 палет- ковдри/постіль/пледи;
- 79 палет- засоби гігієни;
- 4 палет – засоби медичного призначення.
Також надійшло 2472 продуктових набори, 27800 тон борошна та 11200 тон гороху. Залишок 17– палет допомоги.
Окрім того від логістичного штабу до гуманітарного штабу району передано: 2 тони цукру; 18087 одиниць – консерви та 4 234 літрів олії.
Станом на 31.10.2022 року гуманітарні штаби громад видали соціально незахищеним верствам населення та внутрішньо переміщеним особам 53 900 наборів гуманітарної допомоги в т.ч. 3308 в жовтні місяці (продукти харчування, одяг, підгузки, посуд, крупи, гігієна тощо).