ЕКСТЕРИТОРІАЛЬНІСТЬ В ОБСЛУГОВУВАННІ: ЗВЕРТАТИСЬ МОЖНА ТУДИ, ДЕ ЗРУЧНО

Пенсійний фонд України активно розвиває напрямок надання послуг громадянам дистанційно – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для спрощення доступу розроблено і мобільний застосунок 📱 “Пенсійний фонд”.

🏢 Якщо ж користувач послуг Пенсійного фонду України бажає відвідати Фонд особисто, він може зробити це там, де зручно: обслуговування за принципом екстериторіальності стало для органів Пенсійного фонду України буденністю, звичною справою. Особливого значення такий підхід набув в умовах воєнного стану, коли багато пенсіонерів тимчасово перемістилися в більш безпечні місця.

✅ Якщо людина зареєстрована в одному місці, а хоче скористатись послугами Пенсійного фонду України в іншому, – не існує жодних перепон: їй можуть надати послугу в обраному сервісному центрі Фонду.

🗳 До будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України можна звернутись з питань:

🔘 призначення/перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;

🔘 зміни способу виплати;

🔘 поновлення/припинення виплати;

🔘 переведення виплат за новим місцем проживання;

🔘консультацій та роз’яснень діючого законодавства;

🔘 видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку;

🔘 видачі пенсійних посвідчень;

🔘 надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;

🔘 оформлення допомоги на поховання тощо.

📧 Отримати електронні послуги Пенсійного фонду України через вебпортал електронних послуг Фонду можливо за посиланням 🌐https://portal.pfu.gov.ua/

📫 Адреси сервісних центрів Фонду: https://bit.ly/42eGiE5

Перейти до вмісту