АПАРАТНА НАРАДА В БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ

         Сьогодні, 18 листопада, в Білгород-Дністровській районній державній адміністрації відбулась апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів Білгород-Дністровської райдержадміністрації та представниками територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади. Засідання провів очільник Білгород-Дністровської районної державної адміністрації Василь САМОКИШ.

         У своїй доповіді про посів озимих зернових культур під врожай 2025 року на території району головний спеціаліст відділу економіки та агропромислового розвитку Білгород-Дністровської райдержадміністрації Лариса ЖУЖА зазначила що складні погодні умови у вигляді тривалої посухи спричинили негативний вплив на формування врожаю ярих пізніх культур, що завдало недобір валового збору. Середня врожайність соняшника склала – 13,8 ц/га, кукурудзи –  26,5 ц/га, винограду –  51,1 ц/га. На території району в серпні місяці розпочався посів озимих зернових культур під врожай 2025, а саме з ріпаку. За планом посів озимих складає – 139,0 тис. га, з них: 82,0 тис. га озимої пшениці, 32,0 тис. га озимого ячменю, 25,0 тис. га ріпаку. Станом на 18 листопада поточного засіяно 160,25 тис. га (115 % від плану): 73,1 тис. га пшениці, 18,9 тис. га ячменю, 60,8 тис. га ріпаку. Також на території району сіють горох зимовий. Вже засіяно 7340 га. За планом аграріїв – 10800 га. На початку листопада на посівах озимих культур проводили обприскування від шкідників, додатково на посівах ріпаку проводили рістрегуляцію для формування до входу в зиму. На даний час посіви знаходяться в задовільному стані.

Окрім того присутні обговорили питання продовження строку дії режиму функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Одеської області, проведення пероральної кампанії з вакцинації диких м’ясоїдних тварин у районі, стан злочинності на території району, аналіз адміністративних правопорушень, вчинених за минулий тиждень тощо.

По кожному з питань Василь САМОКИШ надав відповідні доручення.

Перейти до вмісту