«ЗРОБЛЕНО В УКРАЇНІ» — ЦЕ ІСТОРІЇ ВИРОБНИКІВ, ЯКІ Є ПРИКЛАДОМ НЕ ЛИШЕ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ, АЛЕ Й ДЛЯ СВІТУ

Як попри війну збільшити експорт на 32% та вийти на нові ринки?

📍 Наприклад, Рівненська компанія Eskada-M, яка багато років займається виробництвом шпонованих плит. Свою продукцію вона постачала у Велику Британію, Данію, Швецію, Швейцарію та інші країни.

Повномасштабна війна важко вдарила по можливостях компанії. Попит на українському ринку впав, тому експорт став чи не єдиною можливістю триматися на плаву. Тож вибір був очевидним — нарощувати обсяги експорту.

Завдяки програмі підтримки експортерів, яку реалізовує Експортно-кредитне агентство разом із банками-партнерами, Eskada-M отримала три кредити на загальну суму 9,5 млн грн, кожен з яких ПрАТ Експортно-кредитне агентство – ЕКА застрахувало. Це дозволило компанії не тільки збільшити обсяги постачання в 1,5 раза, але й створити 40 нових робочих місць, збільшити частку експорту з 20% до 52% та відкрити нові ринки збуту.

✅ Загалом ЕКА вже підтримало експорту на понад 11 млрд грн. Кожен $1 страхової відповідальності ЕКА створює $7,7 експорту.

Сьогодні розвиток несировинного експорту — пріоритет Уряду у межах політики «Зроблено в Україні». Адже у світі немає прикладів успішних сировинних держав, а сировинність часто є синонімом бідності.

Цей рік ми почали з конкретних кроків розширення страхування експорту суден на всі невоєнні вантажі. Працюємо також над залученням додаткового фінансування, аби запустити страхування інвестицій і через Експортно-кредитне агентство.

Перейти до вмісту